Bäver ska jagas...An the hunting for beaver begins...

13 April 2010
kl 15.30
Nacka


... på bilden, tänkte jag! Idag inled jag en resa om att jaga grannbävern på bilden och skriva en dagbok om det. Lycka mig till för att det behövs. Bävrar är super skygga djur. Att fånga de på bilden tror jag kommer inte bli så lätt.

13 April 2010
3:30 PM
Nacka

...Today  I begin a dairy about  my quest on capturing the neighborhood's beaver on my camera and have it uploaded on my blog. Wish me luck as beavers are very shy creature. Capturing them on camera won't be easy!

Bilder från första dagen av grannskapsspioneri:
Picture from the 1st day of neighborhood spionage:


BÄVERNS EGEN SKOG?
THE BEAVER FAMILY'S FOREST? THE PLACE WHERE THEY HARVEST TREES.


ETT BEVIS SOM BEVISAR DE EXISTERAR I GRANNSKAPET!
A PROFF THAT THEY DO EXIST IN THE NEIGHBORHOOD!








Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Ann-Christine

Jag tar med en bok om bävern och andra djur när vi kommer till er.Kram till hela familjen!

2010-04-20 @ 21:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0