Efter en jobbig dag...after a heavy day!

Hade så jobbigt dag igår. Kramp i magen, diarré, feber och fick tennisarmbåge samtidigt. Jag mådde så dåligt att jag ringde sambo att komma hem från jobbet. Så sällan att jag bli så sjuk som igår. Det är helt sjuk helt enkelt.

Men nu mår jag bättre. Tack för min husläkare och TLCet, tender loving care,  av min käraste! Tack att du finns! Älskar dig hela mitt hjärta!!!

Had a heavy day yesterday. Had stomach spasm, diarrhea, fever and at the same time I had tennis arm. It got worst so I called fiancé to came home from work to take care of me. It is så seldom I get so sick like this. It's completely sick!

But now I feel better. Thanks to my doctor and the TLC, tender loving care of my dearest! Thanks for being there! I love you with all my heart!!!

Mina män, käraste i mitt liv!!!

My men, the dearest in my life!!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0