Hugo sa börja på dagis...Hugo will start on daycare

Tiden går! Man hinner inte göra så mycket som man har planerat eller tänkt. Även Hugo växt upp och ska börja på dagis. Jag hann inte äns tänka på det tills jag fick ett email att han har redan plats på en dagis nära centrum där vi bor. Jag fattar inte bara det! HUGO SKA BÖRJA PÅ DAGIS I AUGUSTI! Jag är inte så förtjust i det men det är som det är. Dags att klippa ut den osynliga strängnaveln som binder mig till honom och jag måste kanske börja bygga upp min karriär igen om jag har karriären kvar!

Time flies! You don't always manage to do the things you've thought or planned. Even my baby Hugo has grown so fast and will start on daycare soon. I didn't even manage to think of it until I got an email about his enrollment has been accepted. I just don't believe it! HUGO WILL START ON DAYCARE IN AUGUST! I'm not so keen about it but that's the way it is. Time to cut the invisible umbilical cord that ties me to him and I have to start to build up my career again if I even have one!



Hugo, ett år redan!
Hugo, one yr old already!






Kommentarer
Postat av: Catti

Åh, tänk att de är så stora redan! Vi är ledsna att vi missade Hugos kalas, vi var ju i Thailand då. Hoppas att vi kan ses snart i alla fall! Kram!

2010-04-14 @ 10:10:32
URL: http://tosic.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0