INGEN TV, INGEN MOBIL...No tv, no cellphone...

...HUR KAN JAG ÖVERLEVA?

TVn DOG PLÖTSLIGT, HAR EJ MOBIL JUST NU PGA EN "HE-THINKS-HE-IS-A-SMART-ASS" PHONEHOUSE FÖRSÄLJARE FÖRSÖKER LURA MIG PÅ ETT DYRT SURFABONEMANG OCH KAN EJ ANVÄNDA MOBILEN TILLS VI KOMMA PÅ NÅGOT LÖSNING PÅ PROBLEMET. HUR KAN VI EGENTLIGEN LEVA UTAN DE HÄR MODERNA PRYLARNA. JAG TROR DET BLI SVÅRT. LIVSSTILEN NUMERA HÄNGER GANSKA TÄT IHOP MED MOBILEN, TVn, OCH INTERNET. TYVÄRR MEN DET ÄR DET NU OCH DET BLI SVÅRT ATT GÅ TILLBAKA I DET TRADITIONELLA LIVET MED DE HÄR PRYLARNA. VI LEVER I SOM JAG KALLAR FÖR "GENERATIONEN UPPKOPPLAD"

OBS! GÖR INTE SOM MIG SOM LITADE PÅ PHONEHOUSE FÖRSÄLJARE I NACKA FORUM SOM UPPGER ANNAT ÄN VAD DET ÄR! DE ÄR INTE BÄTTRE ÄN EN GIRIG HUSMÄKLARE!!!

...how can I survive?

The TV died suddenly, don't have any cellphone right now because of a cellphone agent is trying to rip me off with an expensive mobile internet subscription and I won't be able to use the cellphone until we come up in to something. And I'm wondering, how can we live WITHOUT all of these modern gadgets now a days? The lifestyle that we have right now is very much base on tv, mobile and internet. Unfortunately it is as it is now. And it would be difficult to go back in the traditional way of living with all these new things. We are now living in what I called "GENERATION CONNECTED"
!














Kommentarer
Postat av: keit

Varför skriver du men stora bokstäver ?

2010-04-14 @ 23:17:25
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: dinah

jag älskar stora bokstaver! jag skriker ju jämt!!!

2010-04-14 @ 23:26:22
URL: http://brunxugar.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: Åhh, vad härligt att du tycker om min blogg!

Det är jätte roligt att höra :)



När jag fotar så mörklägger jag bilderna lite, så blir färgerna mycket bättre! :)

2010-04-18 @ 19:53:48
URL: http://linneakjellbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0