UPDATES LÄSTA PÅ FACEBOOK!

Jag funderar ibland vad som finns i Facebook som skapar beroende. Efter ett långt "soul searching" kom jag på att det var UPDATES eller UTROP som man vill gärna kolla upp jämt. Of course, förutom att man vill gärna skryta om sitt lifestyle t ex om sina semester, etc, etc.

Nu tänkte jag dela med er några UPDATES eller UTROP som jag tycker är inspirerande, roligt, sorligt och även onödigt för skojskull! Alla inlägg om FBs updates kommer jag lägga i FB updates kategorie. Och har är en av dem:


"Om man nu måste hoppa framför ett tåg, måste man göra det mitt i rusningstiden då flera 100000 människor ska hem från sina arbeten? Det tog fan mig 2,5 timmar att komma hem!! Grrrrrr!!! Hoppa från en brojävel nästa gång!!" av en irriterad pendlare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0