KVINNOR och SKOR!!!

Ibland undrar jag vad är det med kvinnor och skor.  De är som "north och south pole" attraheras av varandra och jag är ingen undantag! Jag älskar skor och väskor! Jag kan ej få nog av de. Det är som sjukdom! Ibland undrar jag om det finns sammband med när jag var liten. Jag fick aldrig de skorna jag hade önskat mig ?! Nu har jag råd att jag köpa skor än jag behöver de! Det måste vara det, i mitt fall, iallafall. Men jag skämms inte för det. Jag älskar skor och skor älsakr mig! ;-D

Här är några exempel på de som jag köpt nyligen på REA SJÄLVKLART!!!




ALLA SKOR är köpta fr EURO SKO, stadsgården 12, i slussen på 70% RABATT!!!
stövlar: fr CHICAS kostade 599:- eft rabatt  ca 120:-
klackskor: ROCKET DOG/SEQUIN FABRIC SILVER kostade 699:- eft rabatt 210 :-
sandaler: VAGABOND 2727-701 kostade 550:- eft rabatt 165:-
VÄSKAN är köpta på ST BARTH I KARIBEIN Feb 2010 kostade 200 euro ananars kostar det ca 3800 på NK.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0