Mina sommar hyresgäster...My summer tenants...

De här paret hyrs åt mig,  Herr och Fru Vild von Anka. Även att de stamma från ädel familj, väljer de bo enkelt under våran bro. De kommer på våren, stannar hela sommaren och checkar ut på hösten. De hjälper mig att få bort  ohyra i trädgården och gräsmattan. De äter upp mördarsniglar och det är jag väldigt tacksam för.

These couple of wild ducks rent a place under our bridge, Mr & Mrs Wild von Duck. They come yearly during the spring and stay the whole summer and check out on autumn. They even help me with the garden. Cleaning the garden with all the garden pests like spanish snails that could it up the whole garden for a night. What more could a landlord ask for!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0